Hämeenlinnan LVI-yhdistys, HäLVI ry on perustettu vuonna 1974 ja täyttäessään 50 vuotta vuonna 2024 HäLVI haluaa olla Hämeenlinnan alueella talotekniikka-alan toimijoiden pääasiallinen yhteen vetävä voima. Jäsenmäärään muutos vuodesta 2018 vuoteen 2024 tavoitellaan olevan +30...40 jäsentä, jolloin jäsenmäärä olisi noin 100.

Vuonna 2024 HäLVIn toimintaan kuuluvat ajankohtaisiin asioihin keskittyvien kuukausittaisten illallistapaamisten lisäksi perheille tarkoitettu kevätrieha, vuosittaiset tutustumismatkat LVI-alan yrityksiin Suomessa ja ulkomailla sekä keväisin järjestettävä ajankohtaispäivä, jossa alan toimijat pääsevät tapaamaan toisiaan ja muun muassa paikallisia rakennusviranomaisia.

Hämeenlinnan LVI-yhdistyksen jäsenenä olet automaattisesti Suomen LVI-liiton jäsen. Suomen LVI-liiton jäsenyys on tietoa oman alasi kehityksestä, vaikuttamista alan säädäntöön ja oppaisiin tai ohjeisiin, sekä verkostoitumista kollegoiden, asiakkaiden ja kilpailijoidenkin kesken. SuLVI:iin kuuluu lisäksemme noin 30 muuta jäsenyhdistystä. Kun liityt jäseneksemme, liityt siis paikalliseen jäsenyhdistykseen, jonka kautta olet Suomen LVI-liiton jäsen. SuLVI:n jäsenenä olet oikeutettu jäsenetuihin, joista lisätietoa löytyy SuLVI:n sivuilta.